" F l o w e r "

flaw

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

We can chatting here





SEMERBAK , gonna miss you :'(}
Tuesday 3 December 2013 | 4:42 pm | 0Comment





Rasa mcm tak caye je aku dh habis sekolah . Dah besar dah aku nie , haha 
tapi perangai tak matured-II bak kata kawan-II aku.. *aku sedar okey* 

Aku rasa bukan aku sorang je yg malas pergi sekolah kan ?
dah habis sekolah barulah sedar diri nie , 
walaupun aku dah tak sabar-II nak tinggalkan sch tapi 
ada rasa sedih jugak sebenarnye , sebab aku tahu tahun depan aku 
ngan geng-II sekepala aku SASADAZ
dah tak boleh dah pergi rehat sama-II , balik sekolah sama-II , buat semuanya 
sama-II.. hurrm , gonna miss them :'(

Orang cakap kawan masa sekolah nie tak kekal , 
so janganlah rapat-II sangat.. 
tapi bagi aku , aku nak persahabatan aku nie kekal forever after..